Thursday, December 22, 2011


ඒ අඹ ගස හැර තවත් අඹ ගස් තිබේ. ඒ පොස්ට් එක කියෙව්වෙ නැත්නම් ඒක බලල එන්න. ඒ පොස්ට් එකේ දිනය දෙසැම්බර් 14, 2011.

අවවාදයයි. මෙය කියවවීමෙන් පසු " මම මොනව කරන්නද" යන කල්පනාවට වැටිමට ඉඩ ඇත.

මේ ලියුම කියෙව්වට පස්සේ අනිත් ඒව එකක්වත් කියවන එකක් නැති වෙන්නත් පුලුවන්. ඒ නිසා අනිත් සටහන් ටික ඉස්සෙල්ල කියවල එන්න. ඉංග්‍රීසි යතුරු පුවරුවක සිංහල අකුරු කොටන්න බොහෝම මහන්සි වෙච්ච නිසා වත් ඒ ටික බලන්න. දැන් අහන්න ඇයි මම මේ දේවල් ලියන්නෙ කියල. මෙන්න මේකයි වුනේ.

ඔයා මට ආදරෙයි කියපු දා ඉඳල දවසෙ හැම විනාඩියකම ඔයා මගෙ හිතේ හිනා වෙවී ඉන්නවා. මට හිතුන දැන් මම සතුටෙන් නේද කියල. ඒ උනුසුම පිට තමයි මම තවදුරටත් මගෙ ඉතිහාසය හාරන්න හැදුවෙ. ඉතිං ඒකේ ප්‍රතිපලය තමයි මේ. ඔයා මට ආදරය කරන්නෙ කොන්දේසි නැතුව කියල හිතන නිසාත්, මම තරම්ම නැතත් යන්තම් හෝ මැදිවියට ඇවිත් ඉන්න නිසා බොලඳ පෙම්වතියකගෙ ඇසින් නැතුව යටගිය දවස යටගිය දවසක් විදියටම බලන්න ඔයාට පුලුවන් වෙයි කියලත් හිතෙනවා.
 
ඔයා දන්නවනෙ මම ඔයාලගෙ ගමට එන්න කලින් අම්බානකට ඇනගෙන හිටියෙ කියල. කොල්ලො මට “ඇනපති” කියලත් ඒ දවස් වල කිවුව. එහෙම ලියපු ලියුම් කවරෙකුත් මගෙ ඉතිහාස පෙට්ටගමේ තිබිල හම්බ වුනා. ඒ ඇනගැනනීම කොච්චර මෝඩ වැඩක්ද කියන දේ මට අද තමයි දැනුනෙ. මීට කලින් කවදාවත්ම මට මෙහෙම හිතිල නැහැ. හේතුව තමයි, මම ඔයාලගෙ ගමෙන් ආවට පස්සේ පහුගිය 21 අවුරුද්දටම මේ තමයි පරණ ලියුම් කියවල බලන පලමුවෙනි වතාව. ඔයට ගොඩක් පින් මගෙ හිතේ නිදාගෙන හිටපු පැත්ත අවදි කරල සත්‍ය අවබෝධ කරගන්න උපකාර උනාට. මම දන්නෙ නෑ ඇයි මම මෙච්චර දවසක් ඒව නොබැලුවෙ කියල. සමහර විට මටත් මගෙ අතීතය ගැන සතුටක් නොතිබුන නිසා වෙන්න ඇති.


ඉතිරි කොටස හෙට දාන්නම්. සමහර විට ඔයා බ්ලොග් කියවන කාලේ වෙනකොට මුළු විස්තරයම ලියල ඉවරකර ගන්න පුළුවන් වේවි.

මේක මම ලියන්න පටන් ගත්ත එකමත් එක කාලෙක කතාවේ ඉතුරු කොටස නෙවෙයි. ඒ වුනත් මේක ලියල ඉවර උනාට පස්සේ ඒ කතාව ලියන එකේ තේරුමක් නැති වෙන්නත් පුළුවන්.

පාරිබෝගික අවවාදය අංක 2: පරණ කඩදාසි කියවීමෙන් එම කඩදාසි වල ඇති දුවිල්ල නිසා කැස්ස, උගුර කැසීම, සහ හිසරදය සැදීමට ඉඩ තිබේ. අත්දුටුවයි. සත්‍යයයි.

1 comment:

  1. දෙවෙනි අවවාදය සහතික ඇත්ත...

    ReplyDelete