Monday, August 12, 2013

කාලෙකට පස්සේ මැදිවියේ දී අළුත්වෙන ආදරයක් ගැන මේ සින්දුව හොඳඳ බලන්න.

මම නෙවෙයි එහෙම ඇහුවේ, කකා. පහත තියෙන සින්දුවත් කකාමයි එවල තිබුනේ. නිකම්ම නෙවෙයි, you tube embedding code  එකක් එක්ක. 

අංක  දෙක: කවුරු හරි මගේ account එකට ලොග් වෙන්න හදල. True identity එක හොයා ගන්න කාට හරි කුතුහලයක් පහළ වෙලා වෙන්න ඇති. අනේ මන්ද, මේක මගෙන් එකම එක පුද්ගලයෙකුට ලියවෙන කතාවක් කියල තියෙද්දිත් ඒක hack කරන්න හදනවා. සිංහල කතා කරන ජනතාව හරිම කුතුහලයෙන් ඉන්න පිරිසක්. අඩෝ, අපි උඹව දන්නවා, උඹට හැංගෙන්න බැහැ කියල හිටුවා ගල් ගහන්න වෙන්න ඇති. 

මහත්වරුනි, මෙන්න මම: කකා තමයි මේ හෙළිදරව්ව කලේ. (හා, මේ වෛද්‍ය පීටර් නේද?)


සරලවම  තේරුම් ගත හැකි හේතුවක් නිසා මම මේ බ්ලොග් එක විවුර්තව (කෝ මේ යන්සය) තබා තියනවා. කරුණාකර මගේ සිහිනය මට දකින්න ඉඩ හරින්න.

1 comment:

  1. තවත් ඔය වගේ සින්දු තියෙනවා!

    ReplyDelete